Eiendomskoordinator
Vil du jobbe i et av Norges ledende eiendomsselskaper med bransjens kanskje mest spennende portefølje innen næringseiendom? Entra søker Eiendomskoordinator i Trondheim.
Som eiendomskoordinator vil du bidra til at Entra leverer de beste kundeopplevelsene og ha ansvar for at våre leveranser til kundene er av høy kvalitet. Dette innebærer høy grad av koorinering og oppfølging av serviceavtaler i Trondheim. Du vil jobbe tett med Eiendomssjefer og drift med oppfølging av kundereisen, utvikling av nye tjenester til våre kunder, samt følge opp at etablerte markedskanaler har relevant og godt innhold.
Vi ser etter en strukturert og handlekraftig person som ønsker å være med å videreutvikle selskapet. Du er en kundeorientert og kommersielt anlagt lagspiller, ser mulighetene i markedet og trigges av å tilrettelegge for fremtidsrettede serviceløsninger for våre kunder.
Stillingen rapporterer til Leder Trondheim.
Arbeidsoppgaver:
- Daglig oppfølging av kundeopplevelsene i våre bygg, herunder sikre serviceleveranser iht avtale samt videreutvikle lokalt tilbud
- Gjennomgående kundeansvar gjennom oppfølging av kontrakter og intern koordinering av leveranse til kunde. Herunder; dialog og kontraktsoppfølging av FM aktører, garantioppfølging, databehandleravtaler, Entra Service-avtaler og forlengelser av inngåtte avtaler
- Følge opp at etablerte markedskanaler har relevant og godt innhold; for eksempel sørge for at digitale løsninger, slik som skjermer, app og sosiale medier blir benyttet av leverandører og interessenter
- Oppfølging av kundereiser og kundeundersøkelser, herunder identifisere og gjennomføre markedsmessige tiltak for å forbedre kundetilfredsheten
- Kommunisere servicetjenestene med Entra som tydelig avsender
- Videreutvikle det lokale servicetilbudet og tilrettelegger fremtidsrettede serviceløsninger for våre kunder. Herunder planlegging, komfort, helse, tilrettelegging m.v.
- Stillingen vil ha et nært samspill og koordineringsansvar med Entras kundeserviceteam i Oslo
- Etablere langsiktige og gode relasjoner med kundene
- Lede kundemøter og kundedialog og håndtere markedsrelaterte henvendelser fra kunder
- Foreta markedsmessige vurderinger i alle prosjekter
Kvalifikasjoner:
- 3-5 års høyere utdannelse, gjerne innen økonomi, markedsføring, forvaltning, Hospitality eller eiendomsjuss
- Svært god forståelse for kunderettet arbeid, utpreget initiativtaker til relevante møtefora og aktiviteter
- Erfaring fra markedsarbeid, forhandlinger og kontraktsarbeid innenfor næringseiendom, eller Hospitality
- God forståelse for leiemarkedet, trender og endringer
- God økonomisk forståelse
Personlige egenskaper:
- Lagspiller og trives i operativt og koordinerende teamarbeid
- Gode kommunikasjonsevner og dyktig til å etablere gode relasjoner
- Strukturert, planleggende og motiverende
- Må kunne identifisere seg med og etterleve Entras verdier
Entras verdier er: Tett på, nyskapende, ansvarlig og Ett lag . Verdiene representerer selve drivkraften i Entra. De motiverer til å levere gode resultater og veileder hvordan vi jobber med kunder, leverandører og hverandre. Verdiene skal være i daglig bruk og gi oss retning når vi skal ta beslutninger.
Entra tilbyr:
- En spennende og viktig jobb med faglige utfordringer i et av Norges ledende eiendomsselskap
- Å være en del av et moderne og fremtidsrettet selskap som er ledende på miljø og kundeopplevelser
- Gode personlige og faglige utviklingsmuligheter
- Et meget godt arbeidsmiljø. Entras medarbeidere har en arbeidsglede på nivå med de aller beste arbeidsplasser i Norge, og scorer langt over nasjonal benchmark på Ennovas årlige referansemåling (Ennova- Globale Employee & Ledership index 2020- Norge)
- Sosialt miljø med muligheter for trening, turer og andre aktiviteter
- Konkurransedyktige lønn og pensjon, samt gode betingelser i form av resultatlønn, aksjespareprogram forsikringer og tilgang til firmaleilighet/hytter i Norge og utlandet