Arbeidsgiver: OBOS Eiendomsforvaltning
Stillingstittel: Regnskapskonsulent
Søknadsfrist: 31.01.2023
Spørsmål om stillingen?
Kontaktperson: Nina Aas- Teamleder Regnskap
Telefon: 452 65 677
Vi er en gjeng med 42 dedikerte og engasjerte regnskapskonsulenter som hver dag dag sørger for regnskapsførsel og økonomisk styring av boligselskapene våre. Vi er kjent for å være hardtarbeidende, kompetente og ikke minst jobber vi sammen som et lag. Vi har rett og slett lidenskap for regnskapsføring. Det tror vi du også har!
For å møte kundens behov, jobber vi kontinuerlig med å forbedre oss, og er stadig på jakt etter innspill til hvordan vi kan få enda bedre sømløse prosesser. Det er en stor fordel om du ikke blir skremt av ordet digitalisering og at du er uredd i møtet med teknologiske løsninger og systemer. Kanskje har du vært med på et systemskifte eller kan komme med din erfaring fra andre løsninger enn det vi har i dag?
For både å trives og gjøre en god jobb i denne rollen er det helt avgjørende at du er glad i å samarbeide og er opptatt av å skape gode kundeopplevelser, hver dag, både internt og eksternt.
Søknader behandles fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
Dine kvalifikasjoner:
Dine personlige egenskaper:
Som person er du en som motiveres av å lære og dele kunnskap med andre. Du arbeider strukturert og systematisk og er kjent for å være en som har orden i «sysakene». Dine kolleger vil beskrive deg som ansvarsfull og pliktoppfyllende og en som bidrar faglig og sosialt inn i teamet. Vi tror dine tidligere ledere vil bekrefte at du jobber selvstendig, har høy gjennomføringsevne og ingen utfordringer med å forholde deg til tidsfrister. Du er også proaktivt og tar initiativ, er serviceorientert av natur og vil sørge for at kundetilfredsheten er optimal til enhver tid ved å blant annet gjenspeile behov og ønsker.
Om arbeidsgiveren
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. Vi eies av våre over 530 000 medlemmer, og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2700 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.