Økonomikonsulent – Trondheim
Sammen med oss i R. Kjeldsberg AS vil du få jobbe i et miljø som bryr seg, tenker nytt og setter spor.
Våre medarbeidere har alltid hatt stor betydning for utviklingen av vår virksomhet.
Hovedvirksomheten til Kjeldsberg-konsernet er i dag knyttet til eiendomsutvikling og eiendomsforvaltning.
Hos oss vil du oppleve stor arbeidsglede, godt samarbeid og rause kollegaer. Flotte lokaler har vi også, midt i hjertet av den pulserende bydelen Sluppen.
Bry deg – tenk nytt – sett spor! Dette er våre verdier, og vår visjon er Levende samfunn. For og av mennesker.
Vi er nå på jakt etter deg som har lyst til å bidra med din økonomikompetanse i teamet vårt.
I R. Kjeldsberg AS har vi viljen til å gripe mulighetene som byr seg.
Har du?
Vi håper du vil bli vår nye kollega!
Hvordan vil du oppleve arbeidshverdagen hos R. Kjeldsberg AS?
- Hos oss får du jobbe med faglig bredde og ta del i det meste som skjer.
- Du blir en del av et faglig sterkt og engasjert team, som samarbeider og spiller hverandre gode i de ulike prosessene.
- Vi tilbyr opplæring, samt faglig og personlig utvikling gjennom kurs, sparring og ansvar.
- Det skjer mye spennende på Sluppen, og alle vi i R. Kjeldsberg AS er en del av utviklingen. Vi har et veldig hyggelig nærområde med blant annet restaurant, bakeri og et flott uteområde.
- Vi er en sosial og flott gjeng med 16 kollegaer, som sammen skaper et fantastisk godt arbeidsmiljø.
- Vi arrangerer og deltar i en god del sosiale arrangement, både store og små. Vi kan blant annet nevne konserter og årlige turer, både studieturer og rene sosiale turer.
- Gratis parkering og en fantastisk kantine.
- Vi har meget gode ansatteordninger og konkurransedyktige betingelser.
Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være
- Regnskap A-Å, inkludert avstemminger, årsoppgjør, skattemelding, deltakelse i budsjettprosess og kontrolloppgaver. Du vil også jobbe med bokføring, remittering, dokumentsenter og prosjektoppfølging.
- Ansvar for oppfølging av låneporteføljen i konsernet, interne og eksterne lån.
- Bistå ved utarbeidelse av økonomiske beregninger/analyser.
- Kontraktsforvaltning, inkludert innleggelse av leiekontrakter og arealtilknytning, fakturering ihht kontrakt, oppfølging av kundereskontro, innbetalinger og purring. Du vil følge opp garantier og depositum i samarbeid med utleiesjef, og ha ansvar for utsending og oppfølging av MVA-erklæringsskjema.
- Superbruker på regnskapssystem, herunder oppretting av nye brukere i Visma Business, supportbistand, vurdering av nye systemer og utvikling av eksisterende.
- Bidra til utvikling og effektivisering av interne rutiner.
Du vil ha ansvar for en egen portefølje med flere eiendomsselskap. Du vil i flere av oppgavene samarbeide med andre i selskapet, også på tvers av fagfelt. Stillingen rapporterer til regnskapssjef.
Vi bruker systemene Visma Business, Fenistra Eiendom, Excel, Maestro Årsoppgjør og PowerOffice timeregistrering.
Vi søker deg som
- Har utdannelse på høyskolenivå innen økonomi/regnskap.
- Har minimum 2-5 års erfaring med lignende oppgaver, og gjerne erfaring innen eiendom.
- Er motivert, imøtekommende og en god bidragsyter i miljøet.
- Har gode samarbeidsevner og liker å yte service eksternt og internt. Samtidig trives du med å jobbe selvstendig med dine oppgaver.
- Er strukturert, effektiv og lærevillig.
- Er opptatt av effektivisering, utvikling og smarte løsninger.
Fanget dette din interesse?
Da ser vi frem til å motta CV, søknad og relevante dokumenter fra deg innen utgangen av onsdag 2. august. Send din søknad via søkefunksjonen i annonsen.
Alle søknader vil bli behandlet konfidensielt.
Om du har spørsmål, er du velkommen til å ta kontakt med
Rina Wold, seniorrådgiver i Bjørg Fjell Rekruttering:
rina.wold@bjorgfjell.no / 902 29 335
Gunn Pettersen, regnskapssjef i R. Kjeldsberg AS:
gunn.pettersen@kjeldsberg.no / 990 33 155
Les gjerne mer om oss på www.kjeldsberg.no