Salgs- og Markedssjef – Tønsberg

Salgs- og Markedssjef – Tønsberg

Arbeidsgiver: Folksom

Stillingstittel: Salgs- og Markedssjef

Søknadsfrist: 17.09.2023


Spørsmål om stillingen?


Salgs- og Markedssjef – Tønsberg

Vil du ha ansvar for salg, markedsføring og «kundereisen» i våre spennende boligprosjekter?

FOLKSOM skal de neste årene realisere spennende by- og stedsutviklingsprosjekter som Tolvsrød Torg, Foynkvartalet, Grepan, Teie Hageby og Veartunet.

I nyopprettet stilling som Salgs- og Markedssjef vil du være overordnet ansvarlig for salg, markedsføring og «kundereisen» i våre boligprosjekter. Du vil få mulighet og ansvar for å utvikle vår måte å drive salgsprosessen på. Du vil også spille en sentral rolle som pådriver for videre utvikling av Folksom sine boligprodukter og tilhørende tjenester og tilbud. Vi ser etter deg som har god erfaring, kompetanse og ideer om boligmarkedet og boligprodukter, og evner å være kontinuerlig oppdatert på endringer, trender, priser og øvrige strømninger i boligmarkedet og bosituasjon. Hverdagen din vil være både spennende og hektisk, der din indre driv og kundeorientering er essensielt for å skape resultater.

Bli mer kjent med oss i Folksom

Vi tilbyr:

Spennende stilling hos en av Vestfolds ledende eiendomsutviklere

  • En stilling med ansvar og store påvirkningsmuligheter
  • Tillitsbasert ledelse, med korte beslutningsveier og stor takhøyde for nye ideer
  • Et uformelt arbeidsmiljø der vi sammen skaper god energi og en morsom arbeidshverdag

Arbeidsoppgaver og ansvar:

  • Utvikling og salg av prosjekter, boliger, boligprodukter og tilleggstjenester
  • Budsjett og resultatansvar for eksisterende portefølje og prosjekter
  • Markeds- og produktansvar for portefølje av prosjekter, bolig- og næringseiendom
  • Markedsovervåkning og-analyse – identifisere interessante områder og kjøpsobjekter
  • Utarbeide markedsplan, salgsmateriell og digitalisere løsninger for gjennomføring av salg og kundereise
  • Utøve kundeservice, salgsprosess og overlevering fra a til å
  • Ansvarlig for prisfastsettelse, -forhandlinger, kontraktsarbeid, oppgjør og tilhørende aktivitet
  • Ansvarlig for kontrahering av relevante samarbeidspartnere og leverandører i verdikjeden
  • Pådriver for kontinuerlig forbedring og tilpasning til «beste praksis»

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Høyere utdannelse innen eiendomsfag og/eller økonomi/markedsføring
  • Fortrinnsvis godkjent kravene for å praktisere som eiendomsmegler
  • Erfaring fra prosjektmegling vil være en fordel
  • Gjerne lokal/regional kunnskap og interesse
  • God IT kompetanse og erfaring med spesialverktøy for bransjen
  • Strukturert og planmessig
  • Utadvendt, omgjengelig og kundeorientert
  • Operativ, med entusiasme til å utgjøre en forskjell
  • Kunne kommunisere godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Høres dette ut som drømmejobben for deg?
Send oss din søknad og CV så snart som mulig. Vi ser frem til å høre fra deg!