Arbeidsgiver: Politiets Fellestjenester
Stillingstittel: Prosjektleder
Søknadsfrist: 19.02.2024
Spørsmål om stillingen?
Kontaktperson: Lars Olav Nordstoga
Stillingstittel: Seksjonsleder
Telefon: 92 23 44 25
Brenner du for å jobbe med meningsfulle oppgaver og skape resultater å være stolt av? I Politiets Fellestjenester (PFT) tør vi påstå at vi har noen av de mest spennende stillingene innenfor eiendomsområdet. Vi har ansvar for innleie, utvikling, forvaltning samt drift og vedlikehold av politiets totale bygningsmasse. Ansvarsområdet dekker hele landet og omfatter vel 750.000 leide kvadratmeter fordelt på ca.320 lokasjoner.
PFT Prosjekt består av 20 medarbeidere med variert erfaring og allsidig kompetanse.
Vi utvikler og gjennomfører eiendomsprosjekter fra behovskartlegging til innflytting.
Vi søker nå etter tre prosjektledere til Eiendomsavdelingen, seksjon Prosjekt. Stillingene er fordelt på en junior- og to seniorprosjektledere.
Hvis du drives av spennende arbeidsoppgaver med stor betydning for samfunnet, så kan dette være muligheten du har ventet på!
Seksjonen har hovedkontor i Oslo, men det kan være aktuelt også å sitte andre steder i landet som for eksempel Tromsø eller Bergen.
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi selvsagt tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav.
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål. Dersom du har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn oppfordrer vi deg til å krysse av for dette i vår rekrutteringsportal. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Du kan lese mer på arbeidsgiverportalenhttps://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.