Arbeidsgiver: Politiets fellestjenester
Stillingstittel: Eiendomsforvalter
Søknadsfrist: 22.03.2024
Spørsmål om stillingen?
Vi ser etter en lidenskapelig enkeltperson som ønsker å gjøre en reell innvirkning. Ditt arbeid vil være av avgjørende betydning, og du vil få ansvaret for å lede forvaltningen av politiets eide bygg.
I PFT Eiendom, vil du bli en del av et inspirerende og samarbeidsorientert miljø. Vi ser en økning i antallet eide bygg, og du vil være i forkant av denne veksten, med en planlagt start etter sommeren 2024. Dette gir deg rikelig med tid til å bli kjent med oppgavene og sikre en sømløs overgang.
Arbeidet ditt vil ikke bare være meningsfullt, det vil også gi deg muligheten til å utvikle deg selv og din karriere innen eiendomsforvaltning. Som en del av vårt team vil du ha en betydelig kontaktflate mot politidistrikter og andre myndigheter, og du vil spille en nøkkelrolle i å forme fremtiden for politiets eiendomsforvaltning.
Dersom du er en person som søker utfordrende og meningsfylte oppgaver innen eiendomsforvaltning, er dette din gyldne mulighet! Gjør en forskjell i politiets eiendomssektor – bli med oss og gjør din stemme hørt i politiets eiendomsforvaltning!
Du må ha plettfri vandel og være skikket for tjeneste i politiet og politiattest (uttømmende og utvidet) må innhentes ved ev. ansettelse jfr. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41.Du må sikkerhetsklareres til nivå HEMMELIG.
• Du har gode relasjonelle ferdigheter og evne til å samarbeide, lytte og inspirere.
• Du har en høy grad av gjennomføringsevne og beslutningsdyktighet.
• Du har evnen til å lede og motivere deg selv for å oppnå de ønskede målsettingene.
• Du har høy arbeidskapasitet, er målrettet og sørger for at oppgaver gjennomføres med riktig kvalitet til rett tid gjennom en strukturert og planmessig arbeidsmåte
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav.
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål. Dersom du har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn oppfordrer vi deg til å krysse av for dette i vår rekrutteringsportal. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Du kan lese mer på arbeidsgiverportalenhttps://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Politiets fellestjenester (PFT) er et nasjonalt kompetanse- og servicesenter som utruster norsk politi med nødvendige verktøy for å forebygge og bekjempe kriminalitet. Vår omfattende portefølje av tjenester spenner over områder som materiell og logistikk, eiendom, anskaffelser og juridiske tjenester, lønn, regnskap og kommunikasjon. Gjennom standardiseringer, effektivisering og innovative løsninger er PFT en pådriver for utviklingen av et enhetlig, moderne og fremtidsrettet politi. Vi har rundt 500 medarbeidere over hele landet, med de største fagmiljøene samlet i Oslo, i Gran kommune på Hadeland og i Kristiansund. Slik bidrar PFT til at politiet er rustet til å møte morgendagens kriminalitetsutfordringer.