Kundeansvarlig – Construction City
Vil du være å bidra til å skape det ledende miljøet for verdiskapende samhandling for bygg,- anlegg,- og eiendomsbransjen?
Construction City Eiendom ser etter vår Kundeansvarlig som skal ha ansvar for våre kunder og den kommersielle driften av Construction City på Ulven fra 2025. I prosjektperioden frem til åpning vil du ha ansvaret for bl.a kundereisen, oppfølging av leietaker og intern kommunikasjon etter at leieavtaler er signert. Dette er en unik mulighet til å jobbe strategisk med å skape fremtidens arbeidsplass, og samtidig være med å forme din egen fremtidige rolle og tilhørende oppgaver.
Utvalgte oppgaver i prosjektperioden
- Følge opp leietakere gjennom byggeprosjektet
- Besørge dialog og informasjonsflyt internt, til entreprenør, leietaker og samarbeidspartnere
- Lede arbeidet med kundetilfredshet hos leietakere
- Bistå med utleiearbeidet og oppfølging av materiell
- Bistå med konseptutvikling av ulike utleiemodeller og tjenester
- Ansvarlig for aktiviteter og samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartnere
Utvalgte oppgaver etter åpning i 2025:
- Leietakers primær kontakt
- Ansvarlig for kundereise- og opplevelse i Construction City
- Daglig drift og oppfølging av byggets tjenester, velkomst, samhandlingsarealer, møterom, servicetjenester med mer.
- Ansvarlig for intern og ekstern kommunikasjon i samarbeid med markedsavdelingen
- Kontaktperson mot driftspersonell, samarbeidspartnere og leverandører
- Lede vårt konsept for fleksible arbeidsplasser «Collektivet»,- konsept, drift og utleie
Kvalifikasjoner
- Master- eller bachelorgrad. Relevant arbeidserfaring kan oppveie manglende akademisk bakgrunn
- Erfaring fra arbeid med co-work/ kontorfellesskap/fleksible arbeidsplasser
- Kommersiell bakgrunn, erfaring fra eiendomsbransjen er en fordel
- Erfaring fra kundebehandling, salg og service er en forutsetning
- Erfaring med oppfølging av leietakere
- Erfaring med personalansvar
- Erfaring fra samarbeid med ulike leverandører
- God økonomisk forståelse, erfaring fra budsjettarbeid- og oppfølging.
- God digital kompetanse, samt være fortrolig med å benytte CRM systemer
- Fleksibel og endringsvillig
Personlige egenskaper
- Blid med glimt i øyet
- Imøtekommende og løsningsorientert
- God arbeidskapasitet og serviceorientert
- Strukturert og god til å samarbeide
Vi tilbyr
Uante muligheter. OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom. Hos oss får du mulighet til å utvikle din kompetanse og oppfylle din karrieredrøm.
En jobb med mening. Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her.
Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver. Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag.
Gode ordninger. OBOS investerer i egne ansatte og tilbyr goder som fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger samt firmahytter i inn- og utland.
Sist, men ikke minst; du får muligheten til å jobbe i Norges beste arena for samhandling, innovasjon og bærekraft.