Saksbehandler

Saksbehandler

Arbeidsgiver: OBOS Eiendomsforvaltning

Stillingstittel: Saksbehandler

Søknadsfrist: 31.01.2023


Spørsmål om stillingen?

Kontaktperson: Einar Espe Eliassen – Teamleder Innbetalingsservice

Telefon: 934 55 546


Saksbehandler

Vil du jobbe med Saksbehandling på Innbetalingsservice?

Vi ser etter to nye kollegaer! En fast stilling og et vikariat med varighet ut 2023.

Innbetalingsservice er en del av divisjonen Forvaltning og rådgivning i OBOS-konsernet. Avdelingen er ansvarlig for utfakturering og innkreving av felleskostnader/husleie for selskap OBOS forvalter samt OBOS sine egne selskap. Innbetalingsservice er en sentral og viktig enhet i OBOS og består av 19 ansatte. Vi er i en spennende periode hvor vi jobber med små og store prosjekter. Hovedfokuset er nytt fagsystem, og digitalisering/effektivisering av våre prosesser.

Som saksbehandler hos oss er du en viktig bidragsyter til at avdelingen leverer på sine daglige mål, samtidig som du vil få muligheten til å bidra aktivt inn i vårt forbedringsarbeid. Hos oss vil du bli en del av et trivelig arbeidsmiljø. Du vil møte engasjerte kollegaer i et fagmiljø med stor takhøyde. Vi har de siste årene hatt god erfaring med hjemmekontor og praktiserer en hybridløsning.

Hos oss vil du lett bli kjent på tvers av avdelinger da hele Forvaltningsdivisjonen sitter samlet i nye freshe lokaler på Oslo K, i Kværnerbyen. Her har vi et aktivitetsbasert kontor med et moderne arbeidsmiljø der lokalene er inndelt etter bruksområder. Vi har fokus på samhandling på tvers av avdelinger og vi kan friste med shuffelboard, foosball og dart for å nevne noe.

Arbeidsoppgaver:

  • Skape gode kundeopplevelser
  • Betjene kundehenvendelser på telefon og e-post
  • Saksbehandling
  • Fakturering, innbetalinger og purringer
  • Enklere administrative oppgaver

Hvem ser vi etter?
Følgende kriterier vil telle positivt når vi vurderer kandidater;

  • Relevant høyere utdanning, bachelornivå
  • Erfaring fra kundebehandling
  • Erfaring fra enklere regnskapsoppgaver
  • Behersker Word og Excel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • God systemforståelse
  • Trives med telefon som arbeidsverktøy (høyt trykk på telefon)

Vi tror du kjenner deg igjen i følgende beskrivelse:

  • Imøtekommende og motiveres av å yte god service
  • En lagspiller som gjerne hjelper en kollega når det trengs
  • Har stor arbeidskapasitet og trives med å jobbe strukturert og nøyaktig
  • Trygg på å kommunisere med kunder og samarbeidspartnere
  • God til å håndtere flere ting samtidig i en hektisk hverdag
  • Fleksibel og god til å finne løsninger på nye problemstillinger som dukker opp
  • Pådriver for forbedring og utvikling

Vi ser frem til å høre fra deg. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende.

Om arbeidsgiveren

OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. Vi eies av våre over 502 000 medlemmer, og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.

OBOS driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig, og har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.