Arbeidsgiver: Selvaag Bolig ASA
Stillingstittel: Teknisk rådgiver/kundekonsulent
Søknadsfrist: 15.07.2022
Spørsmål om stillingen?
Vi søker etter deg som har erfaring fra byggebransjen, gjerne med erfaring innen taksering, kontroll og oppfølging. Det er avgjørende at du har god teknisk forståelse og at du trives med å håndtere reklamasjoner. Stillingen innebærer en del skriftlig saksbehandling på PC.
Du trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø, er en lagspiller og har et brennende engasjement for å skape gode kundeopplevelser.
Kundesenteret i Selvaag Bolig har ansvar for oppfølging av kundene fra de har signert kjøpekontrakt og til utløpt reklamasjonstid. Som teknisk rådgiver vil du jobbe med oppfølging av byggetekniske problemstillinger og reklamasjoner, gjennom tett kontakt med kundene, prosjektgruppen, entreprenører og leverandører. Stillingen rapporterer til leder for kundesenteret.
Sentrale oppgaver vil være:
Kvalifikasjoner:
Personlige egenskaper